بازداشت قاتل فراری| جزییات درگیری عجیب و مرگبار دو جوان در خیابان چه بود؟ مصدومیت ۴ نفر براثر انفجار در پارک پرواز تبریز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان
سرخط خبرها

۶ عضو یک خانواده در سانحه رانندگی در محور میناب - سیریک فوت کردند

  • کد خبر: ۱۶۴۰۷۱
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱
۶ عضو یک خانواده در سانحه رانندگی در محور میناب - سیریک فوت کردند
فرماندار میناب از وقوع یک حادثه تلخ در محور میناب به سیریک خبر داد و گفت: مطابق گزارش ارائه شده متاسفانه در این حادثه ۶ نفر جان باختند و ۲ نفر زخمی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید سلحشور اظهار داشت: عصر امروز در پی تصادف یک دستگاه خودروی نیسان با پژو ۴۰۵، متاسفانه ۶ نفر از هم وطنان در محور میناب به سیریک و در جان خود را از دست دادند. 

وی افزود: در این حادثه که در کلاوی سیریک رخ داده، ۲ نفر نیز مصدوم شدند و به بیمارستان میناب منتقل شدند. 

سرهنگ مهدی نیکبخت فرمانده پلیس راه هرمزگان هم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه در پی انحراف به چپ خودرو نیسان و برخورد با یک دستگاه خودروی ۴۰۵ به وقوع پیوست که متاسفانه موجب جان باختن ۶ نفر و مصدومیت ۲ نفر شد. 

گفتنی است هرمزگان در هفته‌های اخیر شاهد وقوع چندین تصادف در شرق و غرب این استان بوده که متاسفانه موجب جان باختن شمار زیادی از افراد شده است، در مسیر شرق استان خطرات زیادی در کمین رانندگان وجود دارد که خطر برخورد با خودرو‌های شوتی سوخت‌بر، قاچاقچیان احشام و برخورد با شتر از مهم‌ترین این خطرات است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->